Bel 0343 57 21 28

Webagenda

Webagenda: alleen gebruiken voor controleafspraken!

Afspraken voor controles kunt u zelf inplannen via onze webagenda. U logt in met behulp van uw e-mailadres en uw wachtwoord, dat u zelf kunt aanmaken. Zorg dat uw juiste e-mailadres bij ons bekend is, want alleen dan kunt u een wachtwoord aanmaken en inloggen.

Let op: de webagenda niet gebruiken voor spoedgevallen of andere afspraken dan de controle.

BELANGRIJK

U kunt uw handen desinfecteren bij binnenkomst met handalcohol. Wij zullen u ontvangen met een glimlach, maar de hand niet schudden.

I.v.m. de huidige situatie omtrent het Coronavirus, hanteren we de volgende onderstaande regels. We willen graag een afspraak met u maken, maar let op onderstaande aub.

U komt NIET wanneer één van de volgende punten op uw situatie toepasbaar is:

– U heeft Corona
– U heeft huisgenoten/gezinsleden met bewezen Corona
– U bent genezen van Corona korter dan 2 weken geleden
– U heeft symptomen van verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid en/of koorts (hoger dan 38 graden celsius)
– U heeft huisgenoten/gezinsleden met deze klachten
– U bent in thuisisolatie

Indien één of meerdere punten op u van toepassing zijn neemt u contact op met de praktijk.

U kunt zelf kiezen bij welke tandarts u uw controle afspraak maakt. Ons uitgangspunt is u zo veel mogelijk door dezelfde tandarts te laten behandelen. Bij spoedgevallen of afwezigheid van uw eigen tandarts kan het voorkomen dat u bij de andere tandarts terechtkomt. In de webagenda kunt u uw vorige afspraken opzoeken en zelf uw adresgegevens, e-mail adres en 06-nummer wijzigen. Als het niet lukt via de webagenda een geschikte tijd te vinden, kunt u altijd bellen. Voor vervolgbehandelingen is alleen telefonisch een afspraak te maken.